Pizza και δίαιτα !!!

 

Θέλεις να φας πίτσα αλλά είσαι σε δίαιτα; Απολαύστε μια ελαφριά έκδοση πίτσας !

 

Μια ισορροπημένη ποσότητα πίτσας μπορεί να έχει θέση στο διαιτολόγιο μας καθώς η  παρουσία τυριού δίνει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη στο γεύμα όπου σε συνδυασμό με λαχανικά δίνει το αίσθημα κορεσμού, νιώθουμε χορτάτοι και αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση γεύματος στην δίαιτα μας!

Άρα ένα κομμάτι πίτσας με την ιδανική ποσότητα πρωτεΐνης, υδατάνθρακα και λίπους αποτελεί ένα ισορροπημένο γεύμα όπου θα μπορούσαμε να απολαύσουμε χωρίς ενοχές.

Οι παρακάτω ποσότητες συστήνονται για να φτιάξουμε μια ατομική εναλλακτική πίτσα χωρίς λιπαρά και με υψηλό θερμιδικό περιεχόμενο:

 

Υλικά που θα χρειαστούμε:

 

1 μέτρια (περίπου 40γρ.)  πίτα ολικής άλεσης

60γρ. Κρητικό παραδοσιακό τυρί Καλογεράκη ή   Τυρί τριμμένο Καλογεράκη

 5 ελιές (ολόκληρες είτε κομμένες σε ροδέλες)

λίγα φύλλα σπανάκι ή ρόκα

1 κουταλιά της σούπας σάλτσα ντομάτας με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

3 μανιτάρια κομμένα σε φέτες

1/2 κόκκινη ή πράσινη πιπεριά κομμένη σε ροδέλες

 

 

Εκτέλεση:

 

Απλώνουμε στην πίτα την σάλτσα ντομάτας και τοποθετούμε έπειτα τα υπόλοιπα υλικά.

Ψήνουμε στο φούρνο για 15 - 17λεπτά και απολαμβάνουμε μια ελαφριά έκδοση πίτσας!

 

Για περισσότερες εναλλαγές στην πίτσα μας αλλάζουμε  το τυρί και τα λαχανικά.

Να θυμάστε ότι η ποσότητα κ η διευκρίνηση των ποσοτήτων μπορεί να γίνει κατόπιν συνεννοήσεως με τον προσωπικό σας διαιτολόγο. Είναι ένα γεύμα που μας δίνει περιεκτικότητα πρωτεΐνης και ασβεστίου από το τυρί, πρόσληψη φυτικών ινών από το ζυμάρι ολικής και των λαχανικών όπως και μόνοακόρεστα λιπαρά δηλαδή καλού λίπους αφού περιέχει ελαιόλαδο.

 

 


Με την υπογραφή της διατροφολόγου Σεβίνα Μαστρογιάννη

pointer-b pointer-r pointer-t sc-fb sc-ins sc-lin sc-yt sc-pin