Το light τυρί στην ισορροπημένη διατροφή

Όταν ξεκινάμε δίαιτα πρέπει να ακολουθούμε μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά για τις ανάγκες του οργανισμού μας . Τα γεύματά μας θα πρέπει να περιέχουν τροφές υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας. Απαραίτητη ομάδα τροφίμων για τις καθημερινές μας ανάγκες είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το τυρί.

Η ένταξη ενός light τυριού στην διατροφή μας μπορεί να κάνει καλό στην υγεία μας και στην προσπάθειά μας για απώλεια βάρους χωρίς να στερούμαστε την απόλαυση! Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να κάνουν μια προσεγμένη διατροφή και όχι μόνο σε αυτούς που θέλουν να αδυνατίσουν.

Το light τυρί περιέχει λιγότερα λιπαρά πράγμα που το καθιστά πιο ελαφρύ. Παρ΄ όλα αυτά δεν μπορούμε να καταναλώνουμε υπερβολικές ποσότητες από αυτό. Καλό θα ήταν να το εντάξουμε σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής στη σωστή ποσότητα και συχνότητα ώστε να ωφελήσει στο μέγιστο οποιαδήποτε προσπάθεια αφορά στη μείωση του λίπους από τον οργανισμό μας.

Μερικές προτάσεις γευμάτων με Γραβιέρα Light που θα σας λύσουν τα χέρια και θα συμβάλουν στην προσπάθεια για απώλεια βάρους είναι οι παρακάτω:

Ξεκινήστε το πρωινό σας με :

  • Γραβιέρα light σε συνδυασμό με παξιμάδι ολικής μέλι και κανέλα
  • Γραβιέρα light με κράκερς ολικής και φρέσκο χυμό

Για το δεκατιανό σας , συνδυάστε:

  • Ξηρούς καρπούς όπως για παράδειγμα αμύγδαλα ή κάσιους ανάλατα με ένα κομμάτι γραβιέρα light
  • Κριτσίνια ολικής άλεσης με ένα κομμάτι γραβιέρα light και ντοματίνια

Το κυρίως γεύμα σας μπορεί να αποκτήσει υψηλή διατροφική αξία με σωστούς συνδυασμούς όπως για παράδειγμα τυρί με όσπρια.

Τα όσπρια αποτελούν πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών και περιέχουν σχεδόν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός Ο συνδυασμός οσπρίων με τυρί μας εξασφαλίζει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη, όμοια με αυτήν του κρέατος .

Συνδυάστε λοιπόν:

  • Ρεβίθια με γραβιέρα light και μπρόκολο βραστό

Κάνετε πιο ελαφρύ αλλά εξίσου νόστιμο το βραδινό γεύμα καταναλώνοντας:

  • Σαλάτα με διάφορα λαχανικά της αρεσκείας σας και κομμάτια γραβιέρας light. Συνοδεύστε τη με λίγο παξιμάδι ολικής άλεσης και δώστε προσοχή στο προστιθέμενο ελαιόλαδο.

Να θυμάστε ότι όλα τα τυριά ακόμα και τα πλήρη σε λιπαρά έχουν θέση στη δίαιτά μας αλλά πάντα στη σωστή ποσότητα. Όμως, σκεφτείτε πόσο μπορεί να ενισχύσει την προσπάθεια σας η κατανάλωση ενός τυριού light. Η χαμηλότερη πρόσληψη κορεσμένου λίπους και θερμίδων βοηθούν στην επίτευξη μιας καλύτερης σύστασης σώματος.


Με την υπογραφή της διατροφολόγου Σεβίνα Μαστρογιάννη

pointer-b pointer-r pointer-t sc-fb sc-ins sc-lin sc-yt sc-pin