Η φαντασία... Της δίαιτας!

 

Για να έχει  θετική επίδραση στον τρόπο ζωής μας μια δίαιτα θα πρέπει εκτός από την επιστημονική προσέγγιση να μας εξασφαλίζει  εναλλακτικές ιδέες γευμάτων.

Πολύ απλά για να κάνουμε μια  δίαιτα θα πρέπει να έχουμε επιλογές και να μην ακολουθούμε μονότονες διατροφές. Όσο και να πιστεύετε   ότι η μονοτονία  στην δίαιτα σας θα σας κάνει  να συμπεριφερθείτε πιο εύκολα σε βάθος χρόνου θα σας κουράσει και ενδέχεται  να σας απομακρύνει και από τον στόχο σας!

Η επαναλαμβανόμενη κατανάλωση των ιδίων γευμάτων στην δίαιτα εκτός ότι δεν σας παρέχει ποικιλία θρεπτικών συστατικών δεν σας βοηθάει να αποκτήσετε καλύτερη διατροφική συμπεριφορά! Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να  επιστρατεύσετε τη φαντασία σας!

Υπάρχουν πολλές ιδέες που μπορούν να σας καλύψουν τόσο θρεπτικά αλλά και γευστικά. Με σωστούς   διατροφικούς συνδυασμούς η δίαιτα σας μπορεί να γίνει περισσότερο δελεαστική άρα είναι ένα βασικό κίνητρο στην επίτευξη του στόχου σας. Αν για παράδειγμα έχετε τοστ για βραδινό στην δίαιτα σας και μια συνηθισμένη επιλογή είναι 1φετα τυρί κ λίγο ντομάτα πρώτον δεν θα σας χορτάσει και δεύτερον θα  δείχνει τόσο βαρετό που θα χάσετε κάθε ίχνος απόλαυσης!

Ένας  τρόπος να το  απολαύσετε και να επωφεληθείτε  περισσότερο θρεπτικά είναι να το ενισχύσετε με περισσότερα λαχανικά  και να κάνετε την διαφορά με εναλλακτική επιλογή  τυριού.

Εναλλακτική πρόταση:

Επιλέξτε  60gr Mυζήθρα Καλογεράκη  ( είτε Γλυκιά , είτε Νωπή- ξινομυζήθρα ) πλούσια σε πρωτεΐνη και ασβέστιο ενισχύστε την αύξηση του γεύματος σε  πρωτεΐνη με μανιτάρια και δώστε υψηλή διατροφική αξία σε φυτικές ίνες μέταλλα βιταμίνες, ιχνοστοιχεία καθώς και Αντιοξειδωτική δράση με φρέσκα φύλλα από σπανάκι καθώς και με μυρωδικά όπως ρίγανη ....

Είναι μια εναλλακτική πρόταση που σας δίνει  γευστική απόλαυση αλλά και θρεπτική κάλυψη! Δοκιμάστε το!

 


Με την υπογραφή της διατροφολόγου Σεβίνα Μαστρογιάννη

pointer-b pointer-r pointer-t sc-fb sc-ins sc-lin sc-yt sc-pin